TERRA Kft. - Internet szolgáltatás - panaszügyintézéssel kapcsolatos információk

A szolgáltató ügyfélszolgálatot működtet munkanapokon 8-16 óráig, ahol az előfizető közvetlenül jelezheti a szolgáltatás meghibásodását.
Az esetleges díjreklamációt, panaszt, előfizetői bejelentést ugyanezen a címen lehet benyújtani. A szolgáltató ügyfélszolgálati irodája és elérhetőségei az alábbiak:

Terra Szoftverfejlesztő Kft. (röviden: Terra Kft.)
7100 Szekszárd, Ybl Miklós u. 3.
E-mail: info@terrasoft.hu
Telefon: 74/501006, 40/111270
Fax: 74/501004

A szolgáltatás rendeltetésszerű használatát akadályozó meghibásodást a szolgáltató a hibabejelentést követő 72 órán belül javítja.
A díjreklamációt, panaszt, előfizetői bejelentést a szolgáltató 30 napon belül kivizsgálja.
A javítás tényéről illetve a vizsgálat eredményéről a szolgáltató a bejelentéssel megegyező módon, általában írásban vagy e-mail-en értesíti az előfizetőt.


A hibabejelentés menetét az ÁSZF. 6.1. pontja tartalmazza.
Az ügyfélszolgálat elérhetőségét az ÁSZF. 6.4. pontja tartalmazza.
Az előfizetői panaszok intézésének módját az ÁSZF. 6.2. pontja tartalmazza.
A felügyeleti szervek, illetékes hatóságok elérhetőségeit az ÁSZF. 1.5. pontja tartalmazza